Niks zo lekker als doormekkeren zonder dat Vodafone op enigerlei wijze reageert. Sterker nog ze blijven zenden. Er is trouwens (ben de hele week al aan het zoeken naar levertijden) een wiki HTC Desire…maar ja.
Afijn na mijn zeer lieve vriendelijke bericht van vorige week heb ik 3 keer antwoord op een boze mail, ja dezelfde mail is 3x beantwoord, jammer dat er dan geen naam maar: met vriendelijke groet Vodafone online winkel en dat er ook eigenlijk niks in staat.
Maar goed…na de nog steeds niet bekende levertijd van mijn gratis telefoon (waarvan ik nog steeds verwacht dat er ooit een postpakketmijnheer staat die mij vraagt 479,00 euro te pinnen) en verbetering van mijn aanbieding ga ik verder.
22 september ontving ik mail met belangrijk nieuws over mijn nieuwe abonnement, hoe je er meer uit kunt halen:
Leuk! jammer alleen dat ik nog steeds de telefoon die bij dat nieuwe abonnement hoort niet heb en de levertijd niet bekend is.
Foutje moet kunnen, kun je je enige voorstelling maken van mijn boosheid na dit SMS’je (op mijn OUDE HTC) vanmiddag:
Je nieuwe toestel veilig verzekerd tegen diefstal? Kies voor Vodafone Garant, sluit nu af via vodafone.nl/welkom.
Oh ja….klap op de vuurpijl, bevestiging van abonnementswijziging was al 15 september binnen, 22,50 per maand …rekening die de 23e werd afgescheven 44,95.
Automatisering, internet, klantenbinding, communicatie tussen systemen en een beetje menselijkheid is echter zo eenvoudig nog niet.
Nou maar eens zien wat er eerder komt…een reactie van iemand van Vodafone of een telefoon…ik ben Coming Soon pissed!
2 reacties
Zou voor Vodafone zo simpel zijn.
Als ze de Vodafone zaak die het dichtst bij de cl. in de buurt zit opdracht geven een toestel te verzenden dan werkt het stukken sneller.
Of je stuurt een sms met de mededeling dat je het toestel kan afhalen.
Voorkomt een hoop frustraties en en hoop geklets op het werk. Want ik heb mijn gal ook lopen spuwen, hahah
@hans IK HEB EM BINNEN! top
Reacties zijn gesloten.