Hoewel ik niet heel erg productief was de afgelopen maanden, zijn Mariëlle van Rijn en ik wel druk aan het werk geweest. Ik geef toe, zij was er drukker mee dan ik…maar toch.
We hebben op Mediaprofielplus een Challenge ‘online profilering’ voor je klaar staan.
Daarin ga je 21 dagen met je LinkedIn profiel aan de slag.
Je gaat deze up to date te maken en je social selling index met een aantal punten te laten stijgen.
Natuurlijk zegt de social selling index niet heel veel en is er alleen door LinkedIN waarde aan gehangen, maar toch is het een leuke tussentijdse meting.
Wat is de Challenge online profileren?
Wanneer je start met de uitdaging ga je drie weken actief aan de slag met je online profilering op LinkedIN. Je krijgt wekelijks een grote uitdaging die we opknippen in dagopdrachten.
Je krijgt daarover een mail met een kleine opdracht. Wanneer je even geholpen wilt worden, doen we dat in de online omgeving.
In deze omgeving hebben we tips en trucs voor je klaar staan en kun je in het forum met elkaar uitwisselen waar je tegenaan loopt.
Voor wie is de Challenge bestemd?
Voor mensen die even een handje geholpen willen worden met het goed inrichten van hun LinkedIn profiel. Maar ook als je van jezelf weet dat je het hoog tijd is er weer even mee aan de slag te gaan en er een opfrisser nodig is.
We helpen je daarbij.
Heb je zin om aan te sluiten?
Dat kan…op 2 oktober start de nieuwe Challenge.
Meld je dus snel aan.
Wil je met een team deelnemen?
Daar maken we graag extra tijd voor vrij.
We leveren indien gewenst ook maatwerk, tegen een kleine meerprijs.
Inmiddels hebben we al een opdracht om maatwerk challenges te maken voor bedrijven die de waarde van “Merknemers” inzien.
Deze deelnemers maken eerst de mediaprofiel scan om nog beter en passend bij de eigen ontwikkeling aan het werk te gaan.
